lördag-ölas-skål

igår vart de nice, va hos markus oså, kom hem vid halv 3, inte lika nice.
pappa är så svårväckt o han hade låst, (han trodde att vi skulle sova hos markus)
vi stod här utanför o knackade på alla fönster och dörren i en halvtimme..
sen gav vi upp och gick ner o fick bryta oss in till våran lägenhet.
Det gick som tur va! haha :D Men iaf, vaknade vid halv 1 idag, tog mig en kopp kaffe,
sen fixade ja mig lite o sen stack jag och sandra till hjortsbergsskolan.
där det var tävling i gymnastik! stack dit för o kolla på amanda när hon tävlade annars hade
jag legat i sängen fortfarande- HEHE. 

Ikväll ska de ölas o skålas igen, med markus, louis, sandra och danne! 
ska bli kul, kmr dock lägga mig rätt så tidigt för jag är galet seg idag! 

nu blir det snart mat, riktigt go mat. kommer besök hit också, så får väl fixa till mig lite.
pusshej


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0