freedag!

igår slocknade jag & sandra hos markus.. kollade på två filmer, galet bra filmer kan ja lova!
så vi gick till skolan på morgonen, härlig dag.. jag har bara pluggat typ, behövs.
slutade klockan 1, skönt! Sen hämtade pappa oss, stack o handlade o lite sånt..
sen hem direkt, käka fralla o drack en kopp kaffe!
påtal om kaffe.. jag är väldigt kaffesugen!
men först ska jag äta go mat o sen ta en go kopp kaffe o sen softa..
vänta tills ikväll för då blir det suuuuupa!
har en riktigt go dricka, aldrig smakat förut.. men smakade den i helgen, smakade xcider fast mkt godare!
de gillar vi.. sen öla med sandra , gott!

 The air that i breathe - Alien
SJUKT BRA LÅT!

men....

nu gick jag, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0