hstd-fbg

helgen har varit trevlig, i fredags va de kalas, lekte med småkusiner!
på kvällen drog jag & sandra till mahlin&mathilda.
snackade av oss och drack lite, skullle bara varit lite bättre planering,
men de få bli nästa gång! :) <3
i lördags va vi i laholm hos kusinerna igen, go mat & snack, melodifestivalen också.
Jag fick jaga min lilla måns hela tiden, han gillar att bli jagad o sen slänger han sig i sängen
så kittlar man honom o sen samma grej hela tiden, jag va helt slut! haha :D
men nu ska jag o sandra till fredrik som kmr hem imon, men vi ska städa hemma hos honom! :)


nu ska vi beställa pizza, gottigottgott!!!
mys hela natten med syskon!
pappa är i skövde, han kmr hem imon med överraskningar! whoho!


Jag & världens sötaste Måns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0