guess who's coming to p&l

MÖTLEY CRÜE!! hell yes!

kom som en chock, har vart helt inställd på att aldrig få se dem, men tänka sig.
Igår satt jag o kollade på mötley dvdn med jonatan, simon, daniel, pierre, krille, filip och sandra.
så hörde jag sandra viska nedlåtande "tänkt dig jess, vi kmr aldrig att få se våra största idoler"
de va ju inte så roligt att höra precis när man kollar på dvdn.
Så idag när jag vaknade hörde jag sandra skrika förvånat "JESS! MÖTLEY KOMMER TILL SVERIGE!!"
oh fyfan, hjärtat stannade kan jag lova er!! Jag började rysa, darra och nästan gråta när jag såg det på hemsidan.
Jag gick o sa till pappa att jag SKA dit. Så vi snackade lite om det o kom fram till att jag, sandra & pappa ska dit och kolla på mötley :) dem andra banden skiter jag i för de är ju så sjuuukt dåliga.. så vi lägger ut mer än 5000:- på mötley.. för att kolla på dem i 1 timme lr nåt sånt. MEN vet ni vad? DEM ÄR SÅ SJUKT VÄRDA DET!!
FYFAN va kul de kmr bli!! nu ska man bara vänta tills juni månad, kmr bli segt men fyfan.. vad jag längtar!! :D



när jag kmr få syn på dessa två människorna kmr jag få hjärtattack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0