23:34 can't stop missing you

Dessa negativa tankar, pågått så länge nu så jag bryr mig inte riktigt längre.. welcome to reality ! -.- Men, iaf. Idag har det varit lite promenader hit å dit/fram&tillbaka. Men riktigt skönt är det allt! :) Träffat lite folk också, alltid nice! Senare mot dagen stack jag och Sandra till jouline och hennes lille son Theo, så sjukt söt :) (jag blev kär) . Satt där och snackade om gamla minnen och sådant.. jag satt mest o faviserade den lille! :) hehehe.. Ikväll har jag inte gjort nånting knappt. Mest suttit vid datan o tatt det lugnt! Ska snart sova också, upp tidigt.. ska göra fetefrukosten har jag planerat, en go sådan! Och sen träna lite innan skolan, och efter att ha tränat ska jag gå till skolan:) Ska tvätta av sminket, borsta tänderna och sen krypa ner i sängen, efter det att jag lagt upp lite bilder på den söte theo :)

Theo& jag :) Han är så söt! <3
                                                      

är han inte söt?! åg du vad jag vill ha en liten bebis ! finns fan inget sötare än små bebisar <3
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0