16:23 i can't see you anymore..

tycker verkligen det är tråkigt med blogg, men det är bra till hands när man inte har något att göra :)
Idag är det alla hjärtans dag.. ( tänker på dig ).. ikväll blir det att supa och dränka sina sorger.
Igår var jag med jonatan , sandra och kevin.. kollade en halvfilm, sjjukt dålig. Sen snackade vi massa skit till halv 4 på morgonen, trevligt :) Ikväll kommer pierre och hans bror hit, ska sitta nere i min och sandras lägenhet o supa sen drar man väll vidare till stan lr nåt :) halvtrevligt, ja! häeh.. nu känner jag att det luktar mat <3 inte käkat något alls idag, kan bero på att jag vaknade vid 3 (a) hehe. Men nu orkar jag verkligen inte skiva mer här, inte för att jag har något att skriva ändå men, ja.. ni fattar. Så hejdå, och ha det trevligt idag med era pojkvänner & ni som inte har nån att mysa med idag.. hoppas ni får det trevligt ändå, själv ska jag supa skallen av mig i min ensamhet. KYSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0