15:13 feel the sun risin' again

Ett tagsen jag skrev här på bloggen, men varit upptagen hela helgen.
Amanda kom hit i torsdags :) I fredags söp vi till de lite här hemma, sen gick vi till stan där jag träffade på Robin, längesen man träffade på den snubben ! Vi stod o snackade lite och sen träffade vi på nån annan kille som hette Alexander, rolig jävel de ! på hemåtvägen träffade vi på Charlie, Mattian & Viktor och nån mer.. blev bjuden på efterfest så vi vandrade dit.. jag och amanda klagade på att de va sjukt kallt hela vägen, sen när vi väl va framme så va de ingen efterfest. -.- Men för o göra de till nåt positivt så liftade jag och amanda, och en taxibuss stannade och vi fick åka gratis hela högen ( tur dt för annars hade de kostat 350 :- ) hehe. Då va de efterfest hos oss. :) 
På lördagen va de inte heller så pjåkigt, 18 års fest hos pontus, riktigt trevligt.. träffade på gott folk! :) 
stannade där tills klockan 12 sen stack dem till krogen och vi till Fredric, där man blev erbjuden på gott käk & drinkar! :)
Kom hem vid halv 4 o slocknade vid 5. trevlig kväll det med iallafall! :)

Just nu ligger jag i sängen med solen som lyser rakt i nyllet på mig, men det gör absolut ingenting.
Inget går upp mot en go sommarkänsla! gotta love it! <3
nej, nu ska jag vila lite , ha go musik på också. ( kings of leon - sex on fire / manhattan ) riktigt bra låtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0